Thursday, March 6, 2014

INTEAM '14 | AGM '15




Alhamdulillah, syukur pada-NYA kerana dengan keizinan daripada Allah Kelab Iqra’ UTHM telah berjaya menganjurkan program terakhir bagi sesi 2013/2014 iaitu kem Interaksi Teman Antara Mahasiswa (INTEAM).

Untuk makluman semua, program ini diadakan dengan matlmat untuk  membentuk mahasiswa dan mahasiswi yang mempunyai  fahaman yang  teguh dan kukuh mengenai Islam. Berlangsungnya INTEAM pada 27 Mac 2014 bersamaan 26 Rabiul Awal 1435H mendapat sambutan yang menggalakkan iaitu seramai 76 orang peserta daripada muslimin dan muslimat. Program selama 3 hari 2 malam ini bertempat di Pantai Pasir Lanun, Mersing, Johor.


Program ‘Islamic camp’ ini merupakan program anjuran Lajnah Tarbiyah dan Kepimpinan yang diketuai oleh saudara Mohammad Khushairi Bin Abdul Malek dan dibantu oleh saudari Nor Ain Balqhis Binti Mohamad Razif. Antara kebaikan menyertai program ini adalah menambah ilmu fardhu ain, menbina kempipinan diri dan kemahiran serta memperteguhkan sahsiah mahasiswa/i.

Ucapan jutaan terima kasih diucapkan kepada yang menjayakan program secara langsung ataupun tidak. Kami memohon maaf sekiranya terdapat sebarang kekurangan sepanjang berlangsungnya program.





Insya Allah pada tanggal 8 Mac 2014, Kelab Iqra’ UTHM akan mengadakan Annual Grand Meeting (AGM) untuk kali ke-15. Tujuan program ini dilaksanakan adalah untuk  melantik barisan kepimpinan baru Kelab Iqra’ UTHM bagi tahun 2014/2015. Selain itu, program ini adalah medium untuk memaklumkan berkenaan perkembangan semasa Kelab Iqra’ sepanjang sesi 2013/2014.

Justeru itu, semua masyarakat kampus terutamanya Sahabat Iqra’ dijemput hadir bagi memberikan pandangan dan buah fikiran untuk diperbaiki pada masa akan datang. Kedatangan anda kami dahulukan dengan ucapan terima kasih.      

Wallahualam.