Friday, March 21, 2008

Minggu Aspirasi Sahsiah 2008





"Alhamdulillah"



Itulah ungkapan yang dapat kami ungkapkan ketika berakhirnya Minggu Aspirasi Sahsiah 2008 (eMAS '08) yang telah berlangsung 16 hingga 20 Mac 2008 baru-baru ini. Dengan berakhirnya Majlis Penutupan eMAS '08 pada pukul 11.15 malam 20 Mac 2008 maka berakhirlah satu lagi bebanan yang dipikul oleh Kelab Iqra pada semester ini. Ucapan terima ksih kepada Pengarah Program, Saudara Moh d Fadhli Dzulhilmi selaku Biro Kerohanian dan Sahsiah Majlis Perwakilan Pelajar UTHM atas jemputan beliau memberi ruang kepada Kelab Iqra untuk mengadakan program bersama dalam eMAS '08 ini.


Ucapan terima kasih jua diucapkan kepada semua ahli Kelab Iqra yang telah memberi komitmen secara langsung atau tidak. Semoga apa yang kita usahakan mendapat kerehdaan Allah S.W.T. Keterlibatan anda semua amat kami hargai.


Insya-Allah, pihak editor akan memuatkan pengisian program eMAS '08 ini dalam kadar yang segera. Pihak editor memohon maaf kerana kekosongan bahan sejak seminggu yang lalu. Diharapkan para pengunjung blog ini akan terus setia bersama kami.