Tuesday, July 5, 2011

IGG KAYAKING menambah ilmu



    Alhamdunillah program IGG (Islamic Genius Group) kayak yang diadakan pada pada 3 Julai 2011 berjaya dijalankan. Terima kasih kepada urusetia dan adik-adik yang terlibat dengan program pada hari tersebut. Pelbagai aktiviti yang menarik dan berfaedah diadakan pada program tersebut.

  Bermulanya dengan senaman pagi dan seterusnya dengan  pengisian melalui pelbagai LDK yang menarik. LDK yang penuh dengan pengisian yang bermanfaat diharapkan dapat diaplikasikan dalam kehidupan seharian dan bertambah baik apabila dapat berkongsi dengan rakan-rakan lain. Aktiviti yang kemuncak ialah berkayak. Ramai peserta diantaranya baru pertama kali mencuba sukan kayak ini.



  Sebelum berakhir program IGG Kayak, sedikit pengisian  dan juga jamuan ringan disediakan kepada peserta. InsyaAllah program outdoor seperti ini akan diadakan lagi pada masa akan datang oleh Kelab Iqra' jadi jangan lupa untuk mengikuti perkembangan terbaru kami di Facebook dan Juga Blog.

   Untuk menjadi seorang muslim yang produktif dalam kehidupan seharian, mestilah bermula dengan badan yang cergas. InsyaAllah " akal yang cerdas datangnya dari badan yang sihat ". Untuk ikuti aktiviti Lajnah Sukan Kelab Iqra' (LSKI) boleh like page ini  ( LSKI Kelab Iqra UTHM ).