Tuesday, April 29, 2008

Penambahbaikan Blog Kelab Iqra



Assalamualaikum W.B.T

Bermula pada semester hadapan, Kelab Iqra akan merombak beberapa item yang terdapat dalam blog ini untuk memberikan satu kepuasan kepada para pengunjung bagi menyumbang idea dan sebarang apa jua bentuk sumbangan. Sehubungan dengan itu, pihak editor memohon pandangan anda semua untuk memberikan beberapa cadangan yang boleh dijadikan item-item utama dalam blog ini. Semua cadangan anda akan dinilai terlebih dahulu dan akan dimurnikan dengan yang lebih baik agar memberi manfaat kepada semua.

Pada semester hadapan, kelab Iqra mensasarkan penglibatan dari semua pengunjung dalam mencapai beberapa objektif seperti di bawah:


Menyediakan platform suara mahasiswa kepada mahasiswa/i yang mempunyai kredibiliti dalam menyampaikan suara masing-masing bagi menyatakan sebarang pandangan kepada masalah mahasiswa/i yang dihadapi dalam universiti tercinta ini

Melahirkan mahasiswa/i yang sensitif terhadap pengajian ilmu Islam di dalam universiti.

Menyedarkan masyarakat kampus khususnya mahasiswa/i dalam bersama menangani masalah yang melibatkan sosial dan rohani mahasiswa/i sendiri di universiti.

Anda boleh menyampaikan idea anda pada ruangan catatan pena atau bahagian comment di bawah pengumuman ini

Kerjasama anda amat dialukan.