Tuesday, April 7, 2009

Bonda Pengerusi LPP Kelab Iqra kembali ke Rahmatullah.


P.Raja,7 Mac- Kepimpinam tertinggi Kelab Iqra mengucapkan takziah kepada Pengerusi Lajnah Penyelidikan dan Pembangunan iaitu saudara Rizan Bin Ahmad ( lebih mesra dengan panggilan abang Rizan) yang telah kehilangan bonda tercinta pada malam 6 April ( Isnin) yang lepas.

"Abg Rizan merupakan seorang pimpinan kelab yang komited dengan tugasnya. Sejak di amanahkan memegang Lajnah penyelidikan dan Pembangunan, banyak pembaharuan dan idea yag telah beliau ketengahkan. Selain itu, beliau juga berjaya merancang penubuhan alumni kelab Iqra dan pelbagai lagi idea yang membantu dalam pembawakan dakwah di kampus. Kami doakan agar beliau tabah atas kehilangan bonda tercinta.

"kami juga terkilan kerana tidak dapat bersama beliau ketika mendapat ujian ini kerana kekangan masa dan tempat. Walaubagaimanapun kepimpinan kelab Iqra bersama seluruh ahli Sababat Iqra mendoakan agar Roh Allahyarhamah di cucuri Allah dan di tempatkan bersama orang-orang soleh" ujar salah seorang MT kelab Iqra yang di temui sebentar tadi.

Al-Fatihah