Saturday, February 14, 2009

Sekitar majlis watikah MPPUTHM08/09

DTII, 6 Feb - Bertempat di dewan Tunku Ismail Ibrahim,UTHM telah berlangsung majlis watikah untuk kepimpinan baru Majlis Perwakilan Pelajar UTHM 08/09. Majlis turut di hadiri oleh naib cancelor Universiti Tun Hussein Onn Malaysia, Y. Bhg. Prof Datu' Dr. Mohd. Noh Bin Dalimin serta beberapa pegawai kanan universiti.

Mantan MPPUTHM 07/08 bersama beberapa pimpinan Kelab UTHM termasuk dari Kelab Iqra' hadir dalam majlis tersebut. Di dalam majlis tersebut, mantan MPPUTHM07/08 telah raikan dengan pemberian cenderahati dan sijil sebagai tanda perhargaan sepanjang tempoh perkhidmatan. Di akhir majlis, YDP UTHM08/09 Saudara Hanif Adnan telah mengetuai bacaan iqrar di hadapan Naib Canceleor serta beberapa pegawai kanan universiti.

"Di peringkat kelab Iqra mengucapkan tahniah dan takziah atas lantikan secara rasmi pimpinan baru MPPUTHM pada kali ini. Kelab Iqra akan meyokong penuh perjuang MPPUTHM pada kali ini sekiranya meneruskan agenda perjuangan dalam menjaga kebajikan mahasiswa. Selain itu, Kami berhasrat menjadi perantara di antara mahasiswa dan kepimpinan MPPUTHM 08/09 dalam memberi pandangan dan lontaran idea. Namun kami juga bersedia menegur kepimpinan baru MPPUTHM pada kali ini jika terdapat kekurangan dan kesalahan." ujar SUK kelab Iqra saudara Syafig Abd Rahman yang hadir dalam majlis tersebut.-iqrakini